Sponsor Algemeen

Korfbalvereniging Arena biedt bedrijven en organisaties diverse mogelijkheden om sponsor te worden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

De sponsor wil in ruil voor een sponsorbijdrage graag iets terug zien. De club wil er door middel van sponsoring graag financieel op vooruit gaan en een meer professionele uitstraling bereiken. Het gaat bij sponsoring bijna altijd om de welbekende win-win situatie. Voor veel kleine verenigingen en sportclubs is het echter moeilijk om een dergelijke win-win situatie te creëren.

K.V. Arena kan sponsoren echter wel een dergelijke win-win situatie bieden. Arena´s grootste troef is de ligging van haar accommodatie. Arena heeft namelijk haar thuisbasis op sportpark Candia te Rhenen, gelegen op één van de terrassen van de Grebbeberg. De korfbalaccommodatie is centraal gelegen op het sportpark, wat inhoudt dat iedere bezoeker/sporter op het sportcomplex Candia (voetbal, tennis, atletiek, korfbal) het clubhuis en het kunstgrasveld van K.V. Arena passeert. Dit komt neer op zo’n vijftienhonderd bezoekers per week.

Arena maakt handig gebruik van deze prachtige locatie waar zij gevestigd is. Rondom het kunstgras is Arena begonnen met het plaatsten van reclameborden. Veel bedrijven hebben hun interesse getoond en inmiddels gaat het aantal verkochte reclameborden richting de twintig.

Naast de reclameborden heeft Arena plaats voor sponsordoeken. Met deze sponsordoeken biedt Arena bedrijven en organisaties de kans om op een eenvoudige en relatief goedkope manier haar naamsbekendheid binnen Rhenen en omstreken te vergroten. Deze doeken zijn aanmerkelijk groter dan de reclameborden.

De kosten

De sponsorbijdrage voor een reclamebord hangt af van de grootte van het bord. Hier komen éénmalig de fabricagekosten bij.

De sponsorbijdrage voor een sponsordoek is nog niet vastgesteld. Wanneer u interesse heeft voor een doek zal de sponsorvertegenwoordiger van Arena afhankelijk van uw ideeën een offerte voorleggen.

Wanneer u geïnteresseerd bent of meer informatie wilt over de mogelijkheden van sponsoring bij K.V. Arena, kan u een e-mail sturen aan sponsorcommissie.arena@gmail.com.