SAM MULTISPORT KIDS (KV ARENA)

september 21, 2023 Nieuws 0

Lopen, rennen, balanceren, gooien, vangen, mikken. Met begeleiding van Korfbalvereniging Arena kunnen alle kinderen van 3 t/m 6 jaar meedoen met SAM Multisport Kids!

Onder begeleiding van Ralf Schouten kunnen alle kinderen van 3 t/m 6 jaar meedoen met SAM Multisport Kids! Elke zaterdagochtend samen spelend sporten.
Wil je weten wat SAM Multisport precies inhoudt? Bekijk dit filmpje https://youtu.be/7-GYr_YZDa4 voor een sfeerimpressie. De oefeningen die in beeld komen, en nog heel veel meer, komen ook terug op de wekelijkse SAM

o Iedere zaterdagochtend is er SAM Multisport

o Tot 1 november van 10:00 – 10:30 op Sportpark Candia

o Vanaf 1 november tot en met half april van 11:30 – 12:00 uur in Sporthal ’t Gastland

o De kosten bedragen 7,00 per maand (*) (maandelijks opzegbaar).

Aanmelden
Voor aanmelden en/of vragen mail je naar korfbalverenigingarena@gmail.com. De eerste drie lessen zijn gratis. Aanmelden is overigens niet verplicht. Je kunt gewoon op de zaterdagochtend aansluiten.
Met de lessen van SAM Multisport Kids leggen kinderen een basis voor een fit, positief en actief leven. Maak nu ook kennis met SAM!

(*) Wanneer de financiën een probleem zijn laat ons dit dan weten (korfbalverenigingarena@gmail.com). Wij gaan hier vertrouwelijk mee om en zorgen voor een passende oplossing.